Vald kategori:
Visa alla inlägg









Torsdagsrebus (7 svar)
Kategori: Fria diskussioner
Namn: Bebop
Datum: 2021-01-04 19:21

Lösningen är tre ord

OOOOOOOGSSS

Om Ulf Lundell varit dansk
Namn: Bebop
Datum: 2021-01-04 19:22

Var fick jag torsdag ifrån???



Namn: Flitiga Lisa
Datum: 2021-01-04 19:24

Slutar på "og tres" ??



Namn: Bebop
Datum: 2021-01-04 19:25

Ja 👍



Namn: Bebop
Datum: 2021-01-04 19:29

Lundell på danska. Sjunger sexti.....på svenska



Namn: Flitiga Lisa
Datum: 2021-01-04 19:36

Han sjunget syv og tres men det fattas då ett O ?



Namn: Flitiga Lisa
Datum: 2021-01-04 19:45

Nej men det gör det ju inte …



Namn: Bebop
Datum: 2021-01-04 21:24

SYV O, G, tre S

Syv og tres

Sextiosju



Tematidning

Koppla av med våra lagom lätta kryss & knåp. Klarar du av vårt stora quiz med frågor om det aktuella temat?
Se ett smakprov








© Svenska Korsord AB